Flunssassa

 Jos tässä räkätaudissa on jotain hyvää niin kyllähän se ehdottomasti on se että ei tarvitse olla tekemässsä lumi eikun siis loska töitä. 

Tulin flunssaan viikonloppuna ja vielkin vuota nenä ja kurkku on kipeä. Kuten sanottua ei minua harmita yhtään se että olen flunssassa päin vastoin. Olen kuluttanut aikaa sängyssä makaamalla ja nauttimalla kasvonaamioista joita mies parka on joutunut minulle kantamaan kaupasta rutistettuna jonnekin kananmunien alle. 

Ja koska suklaan suotuisista vaikutuksista flunssan paranemisissa taitaa olla ihan tutkimus niin tottakai suklaa överit sängynpohjalta kuuluu asiaan. 

Ja koska flunsa on kääntymässä parempaan suuntaan niin mikäpä minua estäisi lukemasta kirjaa. 

Vaikka laiskottelu onkin kivaa ei sitä jatkuvasti jaksaisi edes flunssassa tehdä. Huomenna ryhdistäydyn ja alan työntekoon. 



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Millä mun jaloista täydelliset.

Juhannus

Raveissa on tunnelmaa