Kummipojalle

Kummipoikamme syntymäpäivät olisi kuun lopussa mutta koska koronan takia ei Ruotsiin matkustaminen onnistu, pitää pojun lahja lähettää sinne. Ja ennenkuin mitään voi lähettää pitää tietenkin hankkia lahjat pojalle. 

Kummipojan suurin mielenkiinto on tällä hetkellä Pokemonit. Hauskaa itse asiassa ajatella että olen itse suurin piirtein saman ikäisenä ollut pokemonien perään ja vanhat Pokemon korttini olen antanut kummipojalleni jo jokunen vuosi sitten. Pokemonhan on hyvin tuotteistanut itsensä. Tosin kun kortteja ja figuureja on jo pojalla laatikot täynnä eikä pelikonsoleita ole alkaa valinnanvara kapenemaan valittavien vaihtoehtojen joukossa. Lautapelejä en vielä osta pojalle enkä konjakkilaseja, murokulhoja tai kahvikuppeja. Katsotaan niitä sitten kun omaan kotiinsa muuttaa aikaisintaan kymmenen vuoden päästä. Poika tykkää tehtävä kirjoista joten ostin puuha boxin jossa on jonkinlaisia tehtäväkirjoja sekä juliste ja ovikilpi. 

Koska poika on taiteellisesti lahjakas, pitihän hänelle ostaa jotain arkisempaakin. Värikyniä, piirustuspaperia ja vesivärit. Näitä poika toki saa omilta vanhemmiltaan mutta aina ne häntä ilahduttaa. Samoin poikaa ilahduttaa mitä erikoisemmat suklaat. Minä en tuossa iässä syönyt kuin vaahtokarkkeja ja Fazerin sinistä mutta olen ylpeä siitä että jonkun herkkuvalio on laajempi kuin omani.

Tavallaan toivon että poika olisi jo siinä iässä että synttärilahjoista selviäisi sillä että siirtää sen tilille rahaa mutta salaa nautin siitä että saan juosta kaupasta toiseen ostamassa hänelle lahjoja. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Millä mun jaloista täydelliset.

Juhannus

Raveissa on tunnelmaa