Saanko marmattaa koronasta?

Eilen peruttiin joulumarkkinat, joille minun piti mennä myymään valmistamiani tuotteita. Joulumarkkinat on siis nyt peruttu ja kuukausien valmistelut noita varten on valunut hiekkaan. 

Ymmärrän toki että sairaaloiden ylikuormittumisen estäminen on tärkeää ja suojata niitä joille korona tartunnan saaminen olisi vaarallista. Mikään ei poista sitä tosiasiaa että markkinoiden peruminen oli minulle taloudellisesti kova takaisku ja että kuukausien valmisteluiden hiekkaan valuminen vituttaa. 

Miten tästä sitten eteenpäin. Lähes velaton firmani tarvitsee kipeästi lainaa mitä en olisi missään tapauksessa halunnut ottaa lisää. Valmistetut tuotteet on pakko yrittää myydä jotakin muuta kautta ihmisille jotta tappio saadaan minimoitua. Ainut asia mikä tässä asiassa lohduttaa on se että en ole ainut joka on samassa tilanteessa. 

Eilen oli pakko lähteä kesken työpäivän kaupungille muuten olisin varmaan haistattanut asiakkaille pitkät ripulipaskat ja laittanut firman lopullisesti kiinni. Siinä kakkupalaa lusikalla pahoinpidellessä tuli mieleen että vaikka on vaikea keksiä syitä miksi vielä jaksaa eteenpäin eikä lähteä palkolliseksi jollekin toiselle niin teen sen vaan ihan piruuttani ja kiusallani. 

Nyt olen saanut marmattaa koronasta sen, mitä minulla on sanottavaa. Painan leuan kiinni rintakehään ja lähden kohti uusia pettymyksiä. 



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Millä mun jaloista täydelliset.

Lomalla

Juhannus