Rempan alta siivoilua

Se on jännä miten ihminen säästää kaikkea "jännää" ihan vaan siltä varalta että sille on ehkä käyttöä. Minä olen yksi näistä ja pakotettu remontin alta siivoamaan turhaa tavaraa pois. Pelkästään viimeisen 3kk aikana meille on muuttanut 13 kirjaa lisää. 

Joudun ottamaan itseäni niskasta kiinni ja alkaa karsimaan tavaroita. Olen vähän itse asiassa luonnostellut paperille listaa niistä tavaroista, jotka yritän ehkä jo ensi viikon aikana lähettää emmy.fi:hin myyntiin. Kirjoistakin olen tehnyt listaa joista olisimme valmiita luopumaan. Niiden kanssa on varmaan toimittava niin että tarjoamme sukulaisille ja ystäville ja loput viedään kierrätyskeskukseen 

Alan vähitellen uskoa siihen että kyllä remontin alta tulee tavaraa lähtemään pois ja ihan aikataulussaan. 

Pitää vissiin ruveta tekemään enemmänkin listoja siitä että mitkä tavarat käydään läpi ja milloin ja sitten yritän pysyä aikataulussa. 

Otan vastaan mielelläni ideoita siitä miten tällaisen ison remontin tieltä tavaroiden pakkaamisen kanssa kannattaisi edetä. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Millä mun jaloista täydelliset.

Kaikkea sitä nainen tarvitseekin

Lomalla