Kun arkinen rahan meno ärsyttää

Suurin osahan meistä tietää sen että rahaa ei tunnu koskaan olevan tarpeeksi vaikka siitä ei varsinainen pula olisikaan. Mulla ikuinen pihistely menee yli ja ainut kärsijä siinä olen minä. 

Minun pitäisi ostaa itselle uudet housut kun edellisissä on lähes kaikissa nukkaa, rispaumaa tai reikä. Mies on sitä mieltä että olen ekologinen kuluttaja kun käytän vaatteet oikeasti loppuun, itse tunnen itseni lähinnä tyhmäksi. Toisaalta ei tosin huvittaisi yhtään laittaa noin 100€ housuihin uutena että saisi edes jotenkin laadukkaat mutta ei tee mieli kyllä ruveta etsimään käytettynäkään sopivia housuja jotka olisi kuitenkin siistissä kunnossa. 

T-paitoja pitäisi hankkia parikin kappaletta. Edellisissä on toki hyviä mutta osa jo olemassa olevista on saanut käytössä itseensä nukkaa, reikää ja rispaumaa. 

Laukku siis sellainen pieni olkalaukku johon mahtuu lähinnä puhelin ja lompakko on myös hankintalistalle. Edelliseen tuli reikä hihnan kiinnityskohdan lähellä ja eiköhän se johda siihen että laukku hajoaa vasta viiden vuoden käytön jälkeen. 

Yksityisellä lääkärillä pitäisi käydä hakemassa toinen mielipide tutkimustuloksiin mutta ei huvittaisi maksaa muutamaa sataa. Olisi vaan pitänyt ottaa vakuutus silloin kun oli terve. 

Tiedän että menen yksityiselle lääkäriin, ostan tarvittavat tavarat itselleni kunhan vaan märisen arkista kiukkuani muille. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Millä mun jaloista täydelliset.

Juhannus

Raveissa on tunnelmaa