Flunssa tekee minusta mässäilijän.

Olen tässä viime viikkojen aikana sairastanut parikin flunssaa (ei siis Covid-19:ta). Flunssat tekee minusta mässäilijän. Kun yskii puolet päivästä niin kokkaaminen ei kiinnosta ja kaiken maailman mättöruoka ja herkku hyllyt tuntuu kaupassa suorastaan kutsuvilta. 

Nyt kun flunssat on sairastettu, niin tuntuu vaikealta muuttaa elämä taas terveellisempään suuntaan. Edelleen limsat, suklaat jne suorastaan huutelee sieltä hyllyiltä että ota minut mukaan kassalle. Ja joka flunssan jälkeen kadun että olen taas retkahtanut syömään kaikkea höttöä ja herkkuja kun niistä luopuminen on niin vaikeaa. 

Toinen tilanne jossa ratkean ylettömään mässäilyyn, on silloin kun stressi on kovimmillaan. 

Voi kun kaupat lakkaisi meille huonon itsehillinnän omaaville myymästä kaikkea höttöä. Olen vahvasti sitä mieltä että kassalla pitäisi olla oikeus jättää minulle myymättä kaiken sen hötön jota flunssassani ja stressissäni himoitsen. 





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Millä mun jaloista täydelliset.

Rento viikonloppu

Forssan raveissa