Kun Buutsi on raveissa

Kun Buutsi on miehen kanssa raveissa vesisateessa ja muutenkin perin kurjassa kelissä niin minulla on aikaa itselleni ja koiralle. Makoilin koira kainalossa sängyssä lukemassa kirjaa kasvonaamio naamalla. Mies väittää että minä vietän vapaa aikaani aina samalla tavalla mutta minä kiellän moiset väitteen marttyyrin ilme naamalla. Hemmetti sen elämässä o ykkösenä työt ja hevoset niin ei ole paljoakaan varaa kommentoida mun tekemisiäni. 


Buutsi teki uuden uljaan ennätyksen kaikesta kurasta ja kurjuudesta huolimatta. Olisi pitänyt kolmessa ensimmäisessä startissaan vastaavaa vauhtia niin se olisi kolmoisvoittaja. Mikä ikinä tuota kesällä vaivasikaan niin se selittää ne kaksi ali suoritettua starttia. Itse olen sitä mieltä että suurin osa syy oli helteet. Buutsihan löi ekan startin jälkeen aivan jumiin ja sellaista ei ole koskaan sen jälkeen ollut. Aina vaan ei voi tietää että mikä karva kavereilla on vaivana vaikka parhaansa tekeekin. 



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Millä mun jaloista täydelliset.

Rento viikonloppu

Forssan raveissa