Kaikkea sitä nainen tarvitseekin

Mies on tämän viikon työmatkalla ja minä olen kotona koiran ja hevosen kanssa. En kadehdi yhtään miestä joka joutuu viettämään aikaansa palavereissa jne hikoilemassa. Mulla on hyvää aikaa käydä kaappeja läpi siitä tavarasta mitä en tarvitse. Nyt olen päässyt vaiheeseen jossa karsin kosmetiikka varastoa. On pakko todeta että kaikkea sitä nainen luuleekin tarvitsevansa. 

Halpis kosmetiikka on harvoin hyvää mutta Nivea tekee siihen pirteän poikkeuksen, se on oikeasti hyvää voidetta ja voittaa monet Diorit, Biothermit jne. Jatkossakin tätä taitaa löytyy varastosta. 
Avrilin kuorinta ei ole kovin halpaa eikä se kuori yhtään mitään. Tämä on huti ostos huti ostosten joukossa. 
Macin huulipuna / kiilto on ihan hitti. Se pysyy huulissa, ei sottaa hampaisiin ja sävykin on, sitä mitä luvataan. Halvemmista en ole yhtä hyvää löytänyt.

Olivia oliivi palasaippua on sarjassaan huti muiden hutien joukossa. Huonosti kuivuva palasaippua jonka pinta on märkänä venyvää limaa täynnä. 

Ritualssin Sakura sarjan suihkuöljy on aivan ihana tuote ja toivon että tämä pysyy valikoimissa niin kauan että kerkeän saamaan tätä toisenkin pullon. 

Huti tuotteet saa aina miettimään että mitä jos pysyisi niissä hyviksi havaituissa tuotteissa ja mitä ylipäätään todella tarvitsee. 








Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Millä mun jaloista täydelliset.

Juhannus

Raveissa on tunnelmaa